reklama

Dovoľ si milovať samú seba.

A tak zase prebehlo pár dní z môjho života a moja päťdesiatka sa snaží ťukať ukazovákom na kalendár. Prešlo pár dní, ktoré zostali navždy zaznamenané v našich srdciach a dušiach. Pár dní, keď vidíte svoje dieťa v talári sľubovať oddanosť na bulu. Útržky z rozhovorov, ktoré ste si tajne ukradli, aby vás nikto nemal možnosť súdiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Ste o pár dní staršie, či starší a len na vás záleží, ako naložíte s dňami, hodinami, minútami. Viem, sme namotaní na systém a máme pocit, že musíme robiť niečo, čo diktuje niekto iný.Bolia nás plecia, keď naložili sme si na ne viac, než bolo potrebné na nich niesť. Niesli sme možno aj za druhých, keď sme neverili, že sú takí šikovní ako my. Keď báli sme sa, že svojimi chybami zmrzačia naše plány. Bolia nás kolená, keď nemali sme dosť pokory a šliapali sme životom ako barani s klapkami na očiach. Sebecky sme išli za svojím dobrým pocitom. Bolí nás celý svet a imunita bojuje proti nám, preto že sme v návale života zabudli na to, že nie len pohodlie a dobrý pocit druhých, ale aj láska voči nám samým má miesto medzi všetkými našimi pocitmi.Krásne svieti slnko a snažíme sa uchytiť malý okamih, pár lúčov aj pre seba. Chceme presvetliť každú bunku v našom tele. Nech nasýti sa jedinečnou energiou čo putuje k nám vesmírom. Zavrieme oči a naše telo necháme bez pohybu splývať so Zemou. A snažíme sa len cítiť a vravieť si : " Bože, daj mi znamenie, povedz mi prosím, kam vedie moja cesta. Nebo, daj mi znamenie, čo mám vedieť, aby som sa cítila úžasne."A energia prúdi a pred očami máme tisíce farebných anjelov a každý má svoje poslanie a každý nám chce pomôcť. Strieda sa červená s oranžovou, znenazdajky sa objaví zelenkavá a v nej ako záblesky oleja kvapnutého do teplej vody sa trbliece modro fialová.Boh vraví : " Dovoľ si milovať samú seba." A ja si túto vetu opakujem tisíc krát a môj mozog prikyvuje, veď aj on sa ma snaží mať rád. Miluj samu seba, veď len ty vieš koľko lásky je schopné absorbovať tvoje srdce. Dopraj si konečne a dovoľ si milovať samú seba.

Iveta Šidlová

Iveta Šidlová

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som jedna z miliónov ľudí, žijúcich na tejto Zemi. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu