reklama

Kam sa rúti tento svet ?

Tak ako každý bežný deň sedím ráno pri stole a raňajkujem. Vkladám do úst jedno sústo za druhým. Viem, že si mám vychutnávať všetky vône a chute, preciťovať ich účinok v mojom tele. Lenže ja som nejaká iná. Hádžem to do seba jedno za druhým a v hlave mi behajú myšlienky, ktoré spájajú poznané do zmysluplného celku. Minule som niekde napísala, že by mi mohli do papiera miesto hamburgeru zabaliť aj skriňu a ja by som si to ani nevšimla. Možno by mi stačilo, keby bola dostatočne ochutená, trochu slaná, trochu štipľavá a hlavne tam nesmie chýbať môj oblúbený citrón.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ale včera som si vypočula dlhú prednášku RNDr. V. Krála a jeho manželky a som spokojná. Pretože to už mám vedecky potvrdené. To, čo jeme a naša genetická výbava má len veľmi malý vplyv na to ako vyzeráme, koľko kíl máme navyše a akými chorobami trpíme. Najdôležitejšia je naša hlava. Naše myšlienky a s tým súvisiace pocity.Takže si kľudne môžem požuť aj tú skriňu, nesmiem však zabudnúť na ňu vyžmýkať ten citrón, veď zásaditosť tela je dôležitá a samozrejme nejaká feferónka na spálenie prebytočných tukov ... znalec v obore čínskej medicíny by hneď uhádol, čo mi chýba.A tak si kľudne môžem pri tých raňajkách žuť čo chcem. Dôležitý je môj počítač, môj operačný systém nachádzajúci sa v hlave. Môj mozog. A ten nechce prestať pracovať. Spája neustále informácie a snaží sa prísť na odpoveď : " O čom to vlastne všetko je? "Medzi hryzom zo šunky a kolieskom redkvičky to príde. Vykríknem od údivu a môj muž si myslí, že ma práve niečo zaujalo v telke, ktorá ako tichý spoločník hudie si v sebe nejaký monológ. Prišla som na to, čo to všetko znamená. Prečo ľudia žijú tak ako žijú. Kam sa rútime, prečo ide čas tak rýchlo ...Zvyšujú sa vibrácie vo vesmíre a my ľudia prechádzame zmenou. Tlačia sa k nám informácie zo všetkých strán a preto máme pocit, že dni ubiehajú strašne rýchlo. Otvára sa nám centrálne vedomie, kde je všetko zapísané. To, kde sú všetky myšlienky a možnosti. A my ľudia všetko vidíme a všetko chceme vyskúšať. Chceme zakúsiť všetky možnosti. Je to super vedieť, že všetko dokážeme a všetko môžeme. Preto, lebo je to proste možné. Avšak všetko pre, má aj svoje proti. A tak zapijem všetko zeleným čajom a teším sa z toho, že nemusím jesť umelú hmotu. Ešte dobre, že mi ostáva tých pár percent ktoré potešia bunky môjho tela a ten citrón s čili má nejaký zmysel.

Iveta Šidlová

Iveta Šidlová

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som jedna z miliónov ľudí, žijúcich na tejto Zemi. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu