reklama

Budhizmus alebo ...

Prečítala som veľa kníh. Každá mi dala niečo. Neboli to žiadne romány, kde som sa mohla identifikovať s hlavnou hrdinkou .Tak, ako mi raz povedala jedna kamarátka :“Keď čítam takéto knihy, aspoň vidím, že netrpím len ja.“ Spozorovala som za tie roky čo žijem, že nie ja si vyberám knihy, ale knihy si vyberajú mňa. Idem len tak po knižnici a nechám svoju intuíciu voľne pracovať. Raz som išla okolo regálu a môj pohľad sa zapichol do hrubánskej knihy. Vravím si: "To snáď nie. Tá je strašne hrubá". No, ale kniha sa nechcela vzdať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Ok .... povedala som si, keď chceš, tak poď. Bola to kniha : Vo svetle pravdy , autora ABD-RU-SHI na. Začala som ju čítať, má asi 860 strán. Priznám sa, doteraz som ju neprečítala celú. Ale uchvátilo ma, čo sa v nej píše. Nebola som disciplinovaná a čítala som raz tam, raz tam, podľa toho, kde sa mi zapichol prst. Lebo ja tomu verím. Viem, že náhody neexistujú a ja si prečítam presne to, čo potrebujem. Ale neberte ma až tak vážne, skrátka každý z nás má nejaké zvyky.Až po určitej dobe som zistila, že takúto knihu za čias dávno minulých prepisoval môj dedo na stroji, pretože nebola predajná. A teraz leží v mojej knižnici po boku tej, ktorú som si kúpila. Musela som, lebo som vedela, že je pre mňa dôležitá.A tak ku mne prichádzajú rôzne knihy. Mám skvelé deti a keďže vaši najbližší presne vedia, čo vám treba (ak ste múdri a chápete to) vždy mi prinesú nejakú knihu, ktorá presne vyplní tú medzeru, ktorú treba vyplniť v mojom poznaní.A tak som si prečítala budhistickú Knihu o láske od Lámu Ole Nydhala. Bol to vôbec môj prvý priamy „dotyk „ s budhizmom. Odvtedy považujem budhizmus za učenie, ktoré najlepšie vystihuje procesy prebiehajúce vo vesmíre. Nie, že by som bola budhistka, ja sa totiž považujem za dieťa vesmíru........... Prebehol určitý čas a vy ste sa zase dostali do tej situácie. Presne do tej v akej ste už boli niekoľko krát. Znovu sa rozhodujete, ako danú situáciu budete riešiť. A znovu je to o tom istom. A pretože vývoj ide po špirále, vieme, že sa nám to vráti znovu. Teraz sme však prekvapení ...... prišlo to skôr. Celý proces vo vesmíre sa teraz zrýchľuje. Nastúpili sme do lietadla a prechádzame do inej dimenzie. Do dimenzie, kde začneme veci vnímať inak. Zlepší sa naša intuícia, vnímanie, poznanie. A veci sa budú diať rýchlejšie. Samozrejme nie sme všetci rovnakí a nebudeme si to všetci aj rovnako uvedomovať. Ale skrátka znovu sa dostanete do situácie, keď budete musieť riešiť a vašou úlohou je vyriešiť to tak, aby ste sa s touto vecou vysporiadali lepšie. A tá situácia sa vám bude opakovať do nekonečna, pokiaľ neprestane byť pre vás dôležitá.Nikdy nevieme, aká vec má vplyv na náš život. Možno, že až keď sa naplno rozvinie naše vedomie, až vtedy pochopíme. Lebo je to tak .... keď si myslíme, že už niečo vieme a že sme niečo pochopili, bude to asi nejak úplne inak.

Iveta Šidlová

Iveta Šidlová

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som jedna z miliónov ľudí, žijúcich na tejto Zemi. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu